Bijblijven door bij jouw bijzondere zelf te blijven.

De veranderende manier van werken in de moderne economie vraagt om mensen die het verschil kunnen maken. Vroeger werkte je je hele leven voor één werkgever en loopbaanontwikkeling was grotendeels gebaseerd op dienstjaren. In de huidige tijd van jobhoppen, boventalligheid en reorganisaties is de baanzekerheid veel lager en wordt er bijna van je verwacht dat je om de paar jaar een koers vaart. Als je weet wie je bent, wat je wil en wat je kan is deze workshop van waarde om je onderscheidend te profileren.

Door jezelf als een merk te zien in dit Personal Branding workshop ervaar je wat jouw toegevoegde waarde is en wat je voor je doelgroep kan betekenen. In je persoonlijke merk moet een onderscheidende en constante factor zitten en een hoog niveau van professionaliteit. Door jezelf als sterk merk aan te bieden creëer je je eigen markt en nieuwe mogelijkheden.

Wat neem je mee uit deze inspiratiesessie Personal Branding?

  • Een vision board met wat jou onderscheidend maakt.

  • Wat je doel is en wat je inzet om je bij je doelgroep te profileren.

  • Een CV die werkt voor jouw ook als je er niet bij bent

  • Zichtbaarheid in kaart voor social media

  • Persoonlijke ontwikkeling in onderscheidend profileren en netwerken


photo-1502623547075-299b5ba76c53.jpeg

Er is maar één jij!

Jouw persoonlijke merk is hoe mensen jou zien; hoe ze je omschrijven - net zoals men beroemde mensen of bedrijven beschrijven. Het is de set van waarden en kenmerken die beschrijven wie je bent en je keuzes in je werk en in het leven sturen.

Je persoonlijke merk is wat jou uniek maakt. Personal branding is een energiek, interactief en creatief proces om dit op de juiste manier te tonen. In dit proces vind je jouw toekomstvisie, je imago omgezet in acties en middelen om die gewenste stip op de horizon te bereiken. Je leert ook hoe je je daardoor beter kunt presenteren aan diverse doelgroepen. In combinatie met imago-coaching over je presentatie, uitstraling en persoonlijke communicatie.


Deze workshop levert een fundamentele bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Je leert zien en ervaart wat jou uniek maakt en hoe je dit professioneel kan inzetten. Voor een sollicitatie, voor een CV, voor een netwerkgesprek of voor een promotie enzomeer.

Vragen over de workshop? Neemt gerust contact met ons op: info@lagardeyou.nl

Hierna weet je hoe jij je toegevoegde waarde inzet in de praktijk


photo-1496902526517-c0f2cb8fdb6a.jpeg

In deze workshop bouw je aan jouw imago om je te profileren en hoe je dit kunt pitchen op de arbeidsmarkt

Deze workshop bouwt voor op eerder verkregen inzichten, uit jezelf, uit de begeleiding van Lagarde & You, uit het proces, uit je omgeving, uit de doelgroep en uit de markt. Door deze constant te herzien en te bezien wat er nodig is om aantrekkelijk te zijn voor je doelgroep en niet jezelf te verliezen. Hieronder de onderdelen met de bijbehorende vragen om je personal brand op te bouwen.

A: Verheldering:

Hoe is je situatie? Wat zijn je kwaliteiten? Waar zie je kansen? Wat zijn de behoeftes van je doelgroep?

B: Verdieping:

Waar sta je voor, kernwaarden? Wat onderscheid je? Welke intentie motiveert je? 

C: Personal Brandstorm:

Welke visie past bij jouw intentie? Welke ideeën heb je daarvoor nodig? Welk imago hoort daarbij? 

D: Plan van aanpak:

Wat zijn de stappen die je zet? Hoe toon je dit overtuigend? Hoe monitor je de voortgang?

W_L%26Y_PERS.BRAND..jpg

We zetten een aantal peilers in om jouw onderscheidende waarde te vinden en te vertalen naar je omgeving.

Inhoud geven aan jouw Personal Brand met de vier V’s van Lagarde & You: Vision Values Voice Visuals

Wat betekent jouw visie voor de doelgroep?

Vision - Het kennen van je visie is het hebben van een duidelijk inzicht in de reis die wil maken, waarom en wat jij betekent voor je doelgroep. Wanneer je weet wat je visie is, maak je de goede keuzes om je eigen doel en je doelgroep te bereiken. En als u zich zelfverzekerd voelt, zien zij u als iemand die kan plannen, projecteren en leiden.

Wat is jouw toegevoegde waarde?

Values - Waarden zijn belangrijk voor ons allemaal - ze zijn iets wat we allemaal hebben, ook al denken we er niet altijd bewust over na. Het opstellen van een shortlist van uw belangrijkste waarden kan een enorme hulp zijn om je doelgroep te laten zien wie je bent en waar je toegevoegde waarde zit. Als je die weet is het van belang dat ze zichtbaar en herkenbaar worden.

Je unieke stem vinden en deze laten horen

Voice - Voice gaat over je unieke stem te laten horen, hoe je jouw unieke kwaliteiten toont in de wereld. Hoe gebruik je deze om met jouw doelgroep te communiceren. Stem is iets wat we soms overslaan, maar het is een groot deel van de branding puzzel, vooral voor degenen onder ons die dit online doen waar zo veel van onze inhoud niet noodzakelijkerwijs face to face is. Het is van cruciaal belang dat je stem natuurlijk en uniek voor u is, en het vergt oefening om deze consequent te vinden en te gebruiken.

Welk imago bouw je uit?

Visuals - je laat een beeld achter, een ervaring want een imago draag je uit op vele manieren. Dat beeld bouw jezelf op en stuur je bij waar nodig. In dit traject ontwikkelen we een imago-board en verbinden wij die direct aan acties om dit beeld constructief uit te dragen.


Geïnteresseerd en wil je meer weten over dit traject? Maak een afspraak met onze Personal Brand Specialist: Info@lagardeyou.nl